fragment

Ibland är det som att jag önskade pausa tiden och få komma ikapp. Jag insåg att jag inte skött mina rutiner på jättelänge och att jag bara ägnat mig åt pill i annans huvud senaste tiden. Därför hade det varit bra om jag kunde pausa tiden, pilla mig mätt för en liten stund och sedan ändå vara ikapp allt. Just nu är jag inte ikapp något alls. Jag har fortfarande en alldeles trasig skrivare, har inte träffat M och druckit vin och fått artikelkompendiet så att jag kan skriva den där fördömda resten. Jag har heller inte gjort upp med den nya resten, den sista och jag har allra minst dammsugat mitt hem eller ringt till viktiga personer jag borde ringa.

Idag smäller det. Klockan 12.30. Sen ska jag göra som A, bara paraplydrinkar och limosine. Hoppas det går bra för honom idag.

Ikväll vankas det dejt och bio. 3d-bio. Det här med att sova solo är galet ovärt och ska hädanefter (vad är det för ord? Efter att man gått hädan? From att jag dör ska jag göra en viss sak? Då lär jag ju inte göra många knop? Skitdumt) undvikas till varje pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0