tre eller 12 timmars plåga?

Har äntligen lyckats masa mig upp ur sängen. Jag gick och la mig vid halv fem, helt slut, musklerna orkade inte bära mig, jag var illamående och hade ont i varenda muskel och led. JAg åt lite middag och kände mest att någon gärna hade fått vara här och pysslat lite.

Det är fascinerande hur nerverna fungerar. På vissa ställen känns det verkligen inte att bli tatuerad, medan andra ställen strålar ut i halva kroppen. Det gick hursom väldigt bra, det gjorde bara väldigt ont i korta stunder, större delen av tiden kunde jag ha normala konversationer och äta klubbor. Det är det nya. För att palla smärta ska man äta klubbor. Mata sig själv med socker. Det var Mias kollega Aniela som fick mig att inse det förra gången när jag höll på att duka under. Den här gången hade jag med mig sju stycken. Och en flaska vatten. Men ryggraden är inte ett dugg kul. Inte revbenen heller :/


Kommentarer
Postat av: P

Vad fin den är!

2010-11-19 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0