en blandning av dagen

Jag skulle vilja ha en whiteboard, eller en sån där glasskiva man kan skriva på. Ni vet. Det skulle vara så himla schysst! Där kunde jag rita upp allt jag skriver om, alla mina tankar kunde få bli inringade i trevliga atombombsmoln och jag skulle känna mig lite mer Sheldon Cooper. Det måste ju förhöja stämningen i livet.

I helgen hade jag en lånetv. Det var rätt soft. Att kunna ligga i sängen och faktiskt SE filmen jag tittar på. Det är lite ballt, jag vill nog ha en tv. Inte för att titta på tv, utan för att titta på saker jag har på min dator. Oh. Det är som att serier och filmer får en helt ny mening :) Sömnlösa nätter kan ju plötsligt bli trevliga?

Jag har ett vålsamt sug efter avocados. Avocado är kanske den godaste grönsaken. Jämte gurka. Men gurka har jag ätit nu. Avocado är emellertid dyrt och man vet inte om man får perfekta restaurang-avvos eller mjöliga, torra, ljusbeigebruna sunk-avvos.

Jag var på Lidl idag och som av en lycklig slump var det extrapris på både tvättmedel (som jag skulle ha) och toapapper. Synd bara att det är plågsamt och mycket pinsamt att köpa toapapper. Plötsligt är man den enda i hela världen som går på toa och då också behöver papper. Men, jag var tvungen att köpa det ändå, och låta det hänga synligt på cykelstyret hela vägen hem eftersom förpackningen var för stor att få ner i en påse :/

En annan fundering jag har haft är det här med sexköpare. Jag kollar mycket på 2½ män och där är det ett ganska centralt ämne. Hur många VANLIGA män köper helt VANLIGT sex? Jag har alltid tänkt mig att det är äckliga, sadistmän som köper sex och att de bara gör assjuka grejer med sexsäljaren. Men det kanske är fel? Finns det verkligen helt vanliga, -i andra fall- schyssta karlar som köper hångelpussåkramvaniljsex?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0